25 Kasım 2007 Pazar

küçük Atike, küçük Atike ne yapıyorsun bize söyle...

Bu minik Atikemizin yeni oyuncağı... Diş kaşıyıcı tipindeki oyuncakları artık oyalamıyordu Atike'yi... Sesli, ışıklı şeyler daha fazla ilgisini çekiyor.. Bu ihtiyaçlarımızın hepsini barındıran bir oyuncak arandı ve bulundu... Üzerine basıldığında içindeki atlar dönüyor, aynı zamanda içinde ışıklar yanıyor ve bir de müzik çalıyor.... Tek endişem Atike acaba dengesini kaybedip üzerine düşer mi idi ama böyle birşey henüz olmadı çok şükür. Oyuncağı aldığımdan beri oturma işini epey ilerletti çünkü...

Şöylee biraz yatarak poz vereyim.. Sonra herkes beni "çok hareketli bir bebek" sanar yanlışlıkla!!
Ay biraz da bacağımı kaldırayım... Bu değişik bir poz oldu mu anneciiim?

Eeee anne yaa... Maskot ettin burda beni.. Kaç tane çektin? Daha ne kadar çekeceksin ki? sıkıldım yaa..


Tamam tamam... Bu son poz olsun anlaşalım olur mu anneciğim... Ben şöyle en şirin bakışımla bakayım, kollarımı da seni kucaklayacakmışım gibi açayım, oldu mu? Tamam çek bakalım:)



Offf... Çok sıkıldım, uykum geldi... Elinden şu makineyi bırak artık anne... 20 tane çektin zaten, bir yirmi daha çekince ne değişecek anlamıyorum bir türlü....



Hiç yorum yok: