9 Aralık 2007 Pazar

Atike'nin maceraları 2

Atike'nin yeni gözdesi tv sehpamız... Dişine dokunur bir tırmanma aracı.. Bu günlerde tırmanıp ayağa kalkma işi ile meşgul kızım.. Ama boyundan büyük işlere hiç kalkışmıyor.. Kendine göre minik hedefler belirliyor.. Onları yaptıkça bir sonraki hedefe geçiyor.. Mesela birinci çekmeceye tutunuyor, kendini sabitledikten sonra ikinci çekmeceye geçiyor, orda da başarılı olduktan sonra üçüncü çekmece.. Televizyonun sehpası da bu anlamda onun işine çok yarıyor.. Tutunup güç almasını sağlayan alçak kollar var onlardan güç alarak yavaşça ayağa kalkıyor.
Evet tutundum.. Şöyle bacaklarımı yavaş yavaş altımda toplayayım bakayım...



Tüh yakalandım... Biliyorum şimdi beni geri çekip alacak yaaaaa...... En iyisi ben geri döneyim.. Annemin görmediği bir an yine buraya geliveririm ben...:)




Annecim yaaa neden böyle yapıyorsun ki... Ben bebeğim ve kendimi geliştirmek zorundayım.. ne zaman ayağa kalkmaya çalışsam arkamda bitiveriyorsun.... ben tırmanmak, ayağa kalkmak, keşfetmek, atmak,tutmak,ısırmak,yalamak istiyorum yaaaa.....




Annem ortalıklarda yok hemen hızlıca emekleyip televizyonun altına konuşlanıyorum.. İşte o görene kadar ayağa bile kalktım:) yaşasın, yaşasın, yaşasın.....





Eyvah yine yakalandık.... Tamam annecim bak iniyorum işte.. Yavaşçacık.. Bak kendime hiç zarar vermiyorum annecim...





Offf yaaa, bu bebek olmak çok zormuş... Tamam çıktım işte.. Geliyorum annecim...








Hiç yorum yok: