15 Aralık 2007 Cumartesi

Uzun bir aradan sonra yazmak ancak nasib oldu... Bayramdan sonra yazarım diyerek bayram tatiline çıkmıştım ama bayram ve sonrası bizim için biraz zor geçti.. Aslında "geçti" kelimesi biraz yanlış oldu. Hala da geçmiş sayılmaz.. Bakıcımız "bak bayramda hasta etme çocuğu "diyerek arife günü hazırlanmış eşyaları ile birlikte teslim etti Atikeciği... Çünkü kadıncağız dertli . Bütün hocaların çocukları her tatil dönüşü akan bir burun ve bir poşet ilaçla bakıcılarının eline teslim ediliyor.. O yüzden kadıncağız bütün hocalarla birlikte beni de sıkıca tenbihledi çocuğu hasta etmemem için.. Ama ilginçtir ki daha bayram bile olmadan arife gününün gecesinde Atikeciğim ateşlenmeye başladı... Geceyi calpol vererek geçirdik.. Ertesi günü de annemlere bayramlaşmaya gittik.. Atike iyice kötüleşince hastaneye gidip 5 iğne ve sair ilaçlarla birlikte geri döndük.. Kan tahlili sonuçları da pek iç açıcı değildi... Daha ateş yapar, dikkatli olun dedi doktorumuz.. Eve geldikten sonra 3 saatlik uğraşı sonucu ateşi düşürülemeyen Atike tekrar acile götürüldü.. Çok ağladı yavrum, hemşire ablası onu her suya tuttuğunda.. Bir kaç dakikada bir suya tutulduğu da hesaba katılırsa hiç susmadan ağladığı da söylenebilir... Neyseki ateşini düşürdüler hastanede ve biz de evimize geri döndük.. Bayramı ateşli ve hasta geçirdik.. Kontrole gittiğimizde hala iyileşmemişti ve yine antibiyotik ve sair ilaçlarla geri döndük.. Bir hafta sonra gelirsiniz dedi ama daha bir hafta dolmadan Atike iyiye doğru değil, kötüye doğru gittiği için ve yine ateşi çıktığı için artık başka bir doktora götürdüm bu doktor da bir poşet iğne ile birlikte beni geri gönderdi. Yarın iğneler bitecek ama Atike'nin sesinde hala bir hırıltı var, hala burnu akıyor ve hala öksürüyor.. Bebek büyütmenin ne kadar zor olduğunu iliklerime kadar hissediyorum son günlerde.. Nasıl iyileşecek bilemiyorum. Dahası kış yeni başlıyor, kış bitene kadar daha ne kadar hastalanacak ve daha ne kadar ilaç kullanacağız? Bunları düşündükçe iyice bunalıyorum..


S5001017.JPG( www.negatif.com )
Hastalıklardan başka da haberlerimiz var. Atike uzun zamandır koltuklara tutunarak durabiliyor.. Ama ben bir türlü yazamadım.. Bu sıralar sıralamaya da başladı... Çok hali olmasa da yine de hemen tutunup kalkıp, gezmeye çalışıyor.. Bebek işte!!!!!!.. Yatsa, dinlense de iyileşse olmaz:)

S5001016.JPG( www.negatif.com )

Hiç yorum yok: