27 Ocak 2008 Pazar

27 ocak

Atikecik bu günlerde Tv seyretmeye başladı.. Eskiden açık olan televizyon hiç ilgisini çekmezdi.. Şimdi özellikle reklamlar çok ilgi çekici gelmeye başladı.. Turkcell'in tavuğu ve Akbank reklamı en çok ilgisini çekenler.. Onlar çıkınca arkası dönük de olsa birden geri dönüyor ve kollarını çırpa çırpa seyrediyor..Havasını yakalamışsak öyle güzel gülüyor ki kahkahaları bütün evin içinde yankılanıyor öyle zamanlar da herşeye gülüyor ne yaptığımız önemli değil..

Bilgisayarlar oldukça ilgisini çekmeye başladı.. Oyuncak falan umrunda değil, bir yerde bilgisayar görsün hedefe kilitleniyor illaki alacak!!!


Anneye bağlanma sendromunu biz de yavaş yavaş yaşamaya başladık. Eskiden sabahları uyumadığında anneme verirdim. Şimdi benim odadan çıktığımı farkedince anlıyor onu bırakıp gideceğimi. Başlıyor acıklı acıklı ağlamaya... ya da başkasının kucağındayken bana doğru uzanıyor almıyorsam yüzünü buruşturuyor....

Özellikle erkeklere karşı yabancılaması var. Belki doktorlarının erkek oluşundandır.. Tanımadığı erkeklere karşı oldukça mesafeli.. Hiç gülmüyor hatta çoğu zaman ağlıyor...


Sesler çıkarmaya başladı.. mammamma, annanna, babababa gibi... Annem acıkınca mamma susayınca da bruuu dediğini söylese de ben anlamlı söylemediği kanaatindeyim..

Yürüme işi benim zannettğimden uzun sürdü.. Şu an duvarlara tutunarak yana doğru ilerliyor ama tay tay durmaya hiç yanaşmıyor, bırakınca hemen yerine oturuveriyor:)

5 yorum:

zehra dedi ki...

ay ay ay masallah bu ne guzell�k boyle yer�m ben bunu annes� masallah tak beb�se:)))

OZY- dedi ki...

Bizim kız da erkekleri yabancılıyor,bizim doktorumuz da erkek ama ben yabancılama sebebinin bu olduğunu sanmıyorum.
Kedicik düştü ama dört ayak üstüne düştü Allah'tan:)

zehra dedi ki...

her ne kadar sadece bir degil 365 gunun sevgi gunu olduguna �nansamda maksat eglenmek olsun :) sevgililer g�n�n�z kutlu olsun :)))

zehra dedi ki...

mutlu cumalar guzel haftasonlar�

AsYa dedi ki...

mama sandalyeniz şu iki kademeli sallananlardan galiba di mi??
bende oğluma bakıyorum nasıl memnun mu Atike? kullanışlı mı?