21 Ocak 2008 Pazartesi




Kızımın diş çıkardığını daha önce yazmıştım.. Şükür ki bu dişleri ateş çıkarmadan çıkarıyoruz demiştim ki!!!! Cumartesi gününden beri ateşliyiz.. 4 saatte bir fitil vermemize rağmen bu gün itibariyle hala 38 lere çıkan bir ateşi var.. Dün hastaneye götürdüm. Doktor başka bir hastalık belirtisi yok idrar ve kan tahlili yapmamız lazım dedi. Kanı hemen verdik ve poşetlerimizi alıp eve geldik.. İdrar için örnek alınca hemen hastaneye götürmek üzere.. Yalnız dünden beri 4 poşet harcamamıza rağmen bir türlü örnek alamadık.. Bugün bitmeden bir örnek alıp hastaneye götürmek istiyorum ama başarılı olabilecek miyim bilmiyorum...




Bu fotoğraları Atike'nin bayramdaki hastalığında çekmiştim.. O zaman da düşmeyen bir ateşi vardı ve acilde ancak düşürebilmişlerdi ateşini.. Bu sefer de aynı kareleri tekrar yaşadık.. Kızımın ateşi düşmedi.. Ortaya bir leğen konuldu ve belli aralıklarla atikecik ıslatıldı.. Her ıslanışında ağladı. O her ağladığında anneciğin yüreği dağlandı.. İnşaallah tez zamanda kızım sağlığına kavuşur... amin amin amin.....

2 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

aaa cok gecmis olsun:( Umarim hemen iyilesir Atikecik.

AsYa dedi ki...

geçmiş olsun..
keşke ıslatma diilde yıkama gibi yapsaydınız alışık olduğu bişi olsaydı ağlamazdı belki o kadar:(