9 Ocak 2008 Çarşamba

Atike'den derlemeler

Şimdiye kadar Atike'nin uyurken çekilmiş bir fotoğrafını bloga koymadığımı farkettim.. Atike'nin uykusu o kadar hafif ki o uyurken değil onun resmini çekmek odasının yakınından geçmeye bile korkar oldum.. Ama elimizde en azından bir tane numunelik fotoğraf olsun diye büyük bir "risk" alarak beşiğinin başına geçtim... Meleğim benim.. Ne de güzel uyumuş .. Maaaşallah..
Artık rahatça bir yere tutunarak durabilen Atike bunu en çok beşiğinde yapmayı seviyor.. Ellerini sabitleyebileceği ince bir yer olması bunda önemli bir etken sanırım.. Tabi en komiği bunu gece uyandığında da yapıyor oluşu... Gözlerini bile açmadan uyanır uyanmaz hemen ayağa dikilişi var ki görülmeye değer:)



Yeni ilgi alanlarımızdan biri de çamaşır makinamız.. Ne zaman faredecek o dairenin döndüğünü diye merakla beklemedeydim zaten.. Sesin nerden geldiğini takip ederek makinaya ulaşan Atike o "enfes görüntüyü" gördü.. Hızla dönen bir daire... Mest olmuş bir şekilde izliyor da izliyor artık..
Hala koltuklarda geziniyoruz.. Annesi gibi 8. ayında kesin yürür diyorduk.. Olmadı.. 9'a kalmaz yürür dedik. 8.5 u doldurduğu şu günlerde ellerinden tutup yürütmeye çalışıyorum, dizlerini kırıp yere iniyor ve bir hızla emeklemeye başlıyor.. Galiba yürümek emekleme ya da koltuklara tutunup kalkmak kadar zevkli gelmedi benim miniğime.. Artık umudumuz 10. ayında ... Belki o zamana kadar yürür diye düşünüyoruz.. Hadi hayırlısı...
Annecim ben çok şirinim di mi? onun için sürekli benim fotoğraflarımı çekiyorsun di mi? ma artık biraz o makinayı bırakıp benimle ilgilenirmisin....
Veeee en sevdiğimiz, ayrılamadığımız oyuncağımız Tv sehpamız..
Sımsıkı da tutunmuş. Sanki "beni ayırmayın arkadaşımdan" der gibi..
Dişleri kaşınan kızıma diş kaşıyıcıları banamısın demiyor.. Zaten Atike de onlara dönüp bakmıyor.. Genelde kaşığı, değişik kapaklar ya da tv kumandası bu işlevi görüyor.. Ben de en azından doğal birşeyler kemirsin diyerek havuç verdim eline... Çok işe yaradığını söyleyemem ama yine de birazcık kemirdi:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

slm bende atikeyim 20 yaşındayım ama bi türlü mutlu olamadim sen öyle olma olurmu küçük atike

Adsız dedi ki...

dikkat edin nazar değmesin maşallah pek tatlı bu arada ben de atike 20 yaşındayım allah bağışlasın inş. selemetle...

Adsız dedi ki...

bi atike de benim ben 17 yaşımdayım... maşalllah kızınız çok şeker inşallah rabbim yüzü kadar ahlakını da güzel eyler...

Adsız dedi ki...

ALLAH Analı babalı büyütsün . . İnşallah HayırLı Bir EvLat oLur Hem Size Hem Vatana Ve MilleTe :)ALLAH evladınızı Size bağışlasın (:

Adsız dedi ki...

ben Atike kocaeli'den. aslen nevşehirliyim. ismimiz nadir isimlerden... umarım kızımız da adı gibi atik olur inşallah