2 Mart 2008 Pazar

2 mart

Atike Hanım bugünlerde öğrendiği şeylerle annesinin ağzını bir karış açık bırakmaya başladı...

Birincisi bebeğini tanıyor.. "Nerde bebeğin?" dediğimizde hızla emekliyor, gidip bebeğini eline alıyor ve gösteriyor...

Elinde birşey varsa ve ben "ver bana kızım" dediysem, o an çok hoşuna giden birşey olsa dahi bana veriyor:)

"Büyük büyük yapma"yı çok seviyor.. Elindekini istiyorum, büyük büyük yapıp ona geri veriyorum.. Sonra bana tekrar veriyor.. Sonra tekrar.. Bir süre sonra elimi açmıyorum ki oyunu bitirelim diye.. Ama bu sefer elimi tutup açıyor ve oyuncağını elime koyuyor :)

"Ceee oyunu" oynuyorduk uzun süredir.. Ama o hep izleyici konumundaydı.. Artık oyuna katılıyor minik kızım.. Ben yüzümü örttüysem gelip yüzümü açıyor.. Ya da battaniyesini başına geçiriyor ben de "nerde Atike? yok Atike" deyince gülerek yüzünü açıyor:)

Hızla emekliyor, koltuklara ve duvarlara tutunarak çok güzel geziyoruz ama hala yürümüyoruz:(


Koltuk gibi onun boyunu epey aşan yerlere dahi tırmanmak istiyor.. Böyle yükseltilerin yanında hemen bir bacağını yukarı doğru kaldırmaya başlıyor sanki tırmanabilecekmiş gibi.. O kadar şirin bir görüntü oluyor ki... Tırmanabileceği bir yükseltiyse zaten hiç affetmeden hemen hedefe varıveriyor..

Kitaplığımızı koltukla duvar arasına sııkıştırmıştık ne olur ne olmaz diye.. Ama koltuğa es kaza çıkmışsa hızla kitaplığa emekleyip bir raftan diğerine tırmanmaya başlıyor.. Üç rafa rahatlıkla ulaşıyor.. Orta rafı boşalttım ama ilerde bütün raflar onun egemenliğine girecekmiş gibi gözüküyor.. Önümde iki seçenek var; ya ona "hayır"ı öğreteceğim ya da kitaplığı tamamen evimizden kaldıracağız...


Bugünlerde ayımızla çok güzel oynuyoruz.. Eviriyoruz, çeviriyoruz, konuşuyoruz,dokunuyoruz,seviyoruz...


oyuncak kutumuza tek tek oyuncaklarını atmayı öğrendi benim kızım.. ama hızını alamayıp kendini de koymuş:)
dedesinin elinde keyiften dört köşe olmuş Atike:)

2 yorum:

siyap dedi ki...

kızınız çok tatlı maşallah ne güzel şeyler öğrenmiş.benim kızımda inşallah o aylarda böyle bilmiş olur.biz de bekleriiiz.sevgiler...
http://tatlipamus.blogspot.com

Kuaybe dedi ki...

Ah yerim ben senin o "kovada balık" halini :))

Sabriş ablam, çok özledim seni yaa.. Hülü bendeydi geçenlerde, kulaklarını çınlattık bol bol..