18 Mart 2008 Salı

18 mart

Bu hafta sonu ablamlar bize geldiler.. Pazar günü havayı da güzel görünce Emirgan korusuna gezmeye gitmeye karar verdik.. Biraz gezme, biraz piknik karışımıydı.

Laleler açmıştır diye düşünüyorduk ama laleler yeni dikilmiş.. Soğanlarını gördük, inşaallah bir dahaki gitmemizde açmış laleleri de görmek nasib olur... Şimdi sümbüller vardı genelde.. Her renkten sümbüller korunun her tarafına yayılmıştı.. Görüntünün enfesliğinin yanında kokular da muhteşemdi...


Fotoğraf çekme işi genelde benim işimdir.. Ama ablam bu konuda benim çok önümde. Bir makine varsa mutlaka onun elinde durmalı.. Ben de bunun keyfini çıkardım.. Kızıcığımla bol bol poz verdim...


Biraz gezip eve dönme planımız sonradan piknik yapmaya dönüştü... Ben de Atike'nin arabasını yanımıza almayı bu yüzden düşünemedim.. Bu vesile ile Atikeciği taşımak herkese nasib oldu.. Kızım da etrafı meraklı meraklı seyretti.


Bu da benim mahzun prensesim..... Kaşına, gözüne, mahzun duruşuna kurban olurum ben senin biriciğim...




Mutlu aile tablosu:)



Nasıl olsa ayağında ayakkabıları var, biraz yürütmekte mahzur olmaz diye düşündük.. Ama bizimki yere yakınlığından olsa gerek(70 cm!!!) etraftakiler yerine yerdeki şeyleri görüp hemen yere saldırdı... Bu fotoğrafta da sanki koşar adım gidiyormuş gibi görünüyor ama koşmadan önce halletmemiz gereken bir yürüme işi var:)


Toprağın üzerinde o kadar karıştırılıp keşfedilmesi gerek şey var ki Atike'yi tutmak imkansız...



Ayyyy birazcık da etrafı seyredeyim! Burda kardeşler, abiler, ablalar varmış....



Kızım başından şapkayı, ayağından çorapları çıkarmayı öğrendi... Başında şapka olduğunu farkettiği zaman hemen çıkarmaya başlıyor..


Bu günlerde aaaııııyyyyyyy! diye bir ses çıkarıyor. Bu sesi çıkarırkenki görüntü de yukarıdaki görüntü...


Anneannemizin kucağındayız..



Veee ailecek bir fotoğraf çektirelim.. Çocuklar burayı bakın bakalım.. Ama Ahmet Hamdi buraya baksana... Elif Beyza bak sen de bakmıyorsun... Tamam neyse Atike bakıyor ya neyse çekelim bakalım:)

Tamam şimdi ablam çeksin fotoğrafı Osman Abi gelsin bu sefer... Bu sefer de Ahmet Hamdi bakıyor, neyse çekiyoruuuuuz:)


Başında şapka olunca sanki Atike'nin yüzü değişiyor.. Ama her hali ile bir başka güzel.. Rabbim nazarlardan korusun inşaallah...
Gelelim son havadislere; kızım yine zor günler geçiriyor, bazen o kadar huzursuzlanıyor ki calpol veya fitil ancak sakinleştirebliyor. Eli hep ağzında hatta bu sefer parmağını olabildiği kadar arkala sokmaya çalışıyor, ağzının suyu da akıyor.. Herhalde yine diş diyoruz.. Ama galiba sıra arkadakilerde ve galiba öndekilerden daha zorlu olacak. Allah bize de kızıma da sabır versin...

2 yorum:

Kuaybe dedi ki...

İlk fotoğraf ve son fotoğraf harika Sabriş ablacım.. Tamam tamam, en harika olan sonuncu olsun :))

Atike gerçekten de şapkayla çok şirin olmuş.. Yüzü daha da fındık çıkmış :))

Geldiğimde beni de götürecek misin koruya? Hem o zaman belki lalare açmış olur..

Atikem dedi ki...

sen gel yeterki kuaybeciğim gideriz minnoşlarımızla, bir güzel piknik yaparız..sonra da her renk lalenin önünde durup fotoğraf çektiririz:)